Suomen Työväen Musiikkiliiton 100-vuotisjuhlavuosi huipentuu 24.–25.9.2021 vietettävään STM 100 -musiikkijuhlaan Tampereella.

STM 100 -musiikkijuhlan ohjelmaa on jouduttu supistamaan aiempiin suunnitelmiin verrattuna koronapandemiasta johtuen. Seuraamme tapahtuman suhteen edelleen koronapandemiaan liittyviä suosituksia ja rajoituksia.

Musiikkijuhlan ohjelma

Perjantai 24.9.2021

klo 16 Tampereen kaupungin vastaanotto, Raatihuone
- jäsenryhmien edustajat (1-2 edustajaa / ryhmä) ja kutsuvieraat

Tampereen raatihuone, Keskustori 10, 33210 Tampere

klo 18 Onnittelujen vastaanotto, Puistotorni

klo 18.30 Historiakonsertti, Puistotornin juhlasali Konsu
Tampereen Puistotornin juhlasali Konsussa vietetään yhteistä iltaa konsertin muodossa. Luvassa on jäsenryhmien esityksiä, sävellyksiä 100 vuoden varrelta, uuden tilausteoksen kantaesitys sekä rentoa yhdessäoloa.

Konsertin yhteydessä on olosuhteiden salliessa tarjolla iltapala lisämaksusta. Ruokailun hinta on 20 € / henkilö, varattava ennakkoon (sitovat varaukset 31.8. mennessä). Ruoka sisältää salaatteja, leivän ja levitteen sekä ruokajuomaksi veden. Ruokailut laskutetaan jäsenryhmiltä etukäteen.

Baari on avoinna omakustanteisesti konsertin ajan, elleivät rajoitukset estä baarin aukioloa.

Puistotorni, Hämeenpuisto 28, 33200 Tampere

Lauantai 25.9.2021

klo 11-13.15 Esiintymisiä kaupungilla
Esiintymisiä kauppakeskuksissa (Ratina ja Koskikeskus) sekä Työväenmuseo Werstaalla ja kulttuuritalo Laikussa. Ohjelmiston kesto n. 15 min / ryhmä sisältäen siirtymiset yms. Esiintymisvuoroja jaetaan osanottajamäärän mukaan 1-2 esiintymispaikkaan / esiintyvä ryhmä.

Kaupunkiesiintymisten ohjelmaa ei tarvitse ilmoittaa etukäteen.

Koskikeskus, Hatanpään valtatie 1, 33100 Tampere

Kauppakeskus Ratina, Vuolteenkatu 1, 33100 Tampere

Työväenmuseo Werstas, Väinö Linnan aukio 8, 33210 Tampere

Kulttuuritalo Laikku, Keskustori 4, 33100 Tampere

klo 13-14 omakustanteinen lounas (ei järjestettyä lounaspaikkaa)

klo 13.30 liittokokouksen valtakirjojen tarkistus, kulttuuritalo Laikku

klo 14-16.30 Suomen Työväen Musiikkiliiton sääntömääräinen liittokokous, kulttuuritalo Laikku / luentosali
Osanottajamäärää saatetaan joutua rajaamaan (yksi edustaja / jäsenryhmä), mikäli on voimassa olevia kokoontumisrajoituksia tai jos osanottajamäärä ylittää tilan kapasiteetin. Varsinaisten liittokokousedustajien tulee palauttaa valtakirja liittokokouskutsussa ilmoitettavaan määräpäivään mennessä. Liittokokouskutsu lähetetään elokuussa jäsenryhmille sähköpostitse.

Kulttuuritalo Laikku, Keskustori 4, 33100 Tampere

klo 18 STM 100 -juhlakonsertti, Aleksanterin kirkko
Konsertissa esiintyy 10 liiton jäsenryhmää.

Konsertti striimataan mahdollisuuksien mukaan internetissä.

Aleksanterin kirkko, Pirkankatu, 33210 Tampere

klo 20 Juhlaillallinen, ravintola Ziberia
Illalliskortin hinta on 49 € / henkilö sisältäen alkumaljan, runsaan buffet-tarjoilun sekä jälkiruoan. Baari on auki omakustanteisesti. Sitovat illallisvaraukset tehdään 31.8.2021 mennessä. Vain ennakkovaraukset mahdollisia. Illalliskortit laskutetaan jäsenryhmiltä etukäteen.

Illallisen aikana on mahdollisuus vapaamuotoisiin esiintymisiin.

Ravintola Ziberia, Itäinenkatu 9, 33210 Tampere

Osallistumismaksut

Varsinaista osallistumismaksua ei peritä. Mikäli yhteisiä ruokailuja pystytään järjestämään, peritään ruokailuista maksuja, jotka laskutetaan ryhmiltä ennen tapahtumaa.

Ilmoittautuminen

Tapahtuman varsinainen ilmoittautuminen on käynnissä 18.8. asti. Ilmoittautumislinkki on lähetetty kaikille tapahtumaan ennakkoilmoittautuneille ryhmille.

Ruokailut (24.9. konsertin yhteydessä ja 25.9. illallinen) varataan erillisellä lomakkeella 31.8. mennessä. Linkki ruokailuvarauslomakkeelle on lähetetty kaikille ennakkoilmoittautuneille ryhmille. Erikoisruokavaliot ilmoitetaan ilmoittautumislomakkeen ohjeiden mukaan.

Ryhmän osanottajien nimilista lähetetään 31.8. mennessä sähköpostitse os. info

Jos jäsenryhmä ei ole tehnyt ennakkoilmoittautumista ja haluaa osallistua tapahtumaan, otattehan yhteyttä liiton toimistoon.

Majoittuminen

STM 100 -musiikkijuhlan aikana hotellimajoitusta Tampereella tarvitsevat hoitavat huonevaraukset itse suoraan hotelleista. Tiedot hotellikiintiöistä löytyvät Hotellivaraukset-sivulta.

Lisätietoja

Lisätietoja Suomen Työväen Musiikkiliiton toimistosta (9.8. alkaen): info tai p. 040 702 3470 / 050 414 3442