Uusimman jäsenkirjeen voit lukea tästä. Vanhemmat löydät sivun alaosasta vuosittain ryhmiteltynä.

Jäsenkirje 1 / 2018

Tampereella 1.2.2018

Helmikuinen tervehdys Suomen Työväen Musiikkiliitosta,

ohessa seuraa uusin jäsenkirjeemme, josta löydätte STM:n ajankohtaisia tiedotteita. Teidät on ilmoitettu ryhmänne yhteyshenkilöksi, joten tämä jäsenkirje on lähetetty siis vain Teille. Toivommekin, että välitätte kirjeen kaikille ryhmänne jäsenille ja johtajille. Jäsenkirje on luettavissa myös STM:n internetsivuilla (www.musiikkiliitto.fi -> STM-info -> jäsenyys -> jäsenkirjeet).

Jäsenmäärien ja toimintatietojen ilmoittaminen

Jäsenryhmiä pyydetään ilmoittamaan ryhmän jäsenmäärä liiton ja piirijärjestöjen jäsenmaksulaskutusta sekä tilastointia varten 15.1.–15.2.2018 välisenä aikana. Jäsenmäärät ilmoitetaan sähköisellä lomakkeella STM:n internetsivuilla osoitteessa www.musiikkiliitto.fi ‐> STM‐info ‐> jäsenyys ‐> ilmoita jäsenmäärät. Vuoden 2018 jäsenmaksut laskutetaan jäsenryhmiltä helmi-maaliskuussa. Samalla laskulla kerätään sekä liiton jäsenmaksut että piirikohtaiset jäsenmaksut, jotka liitto tilittää eteenpäin piirijärjestöille.

Lisäksi keräämme tietoa jäsenryhmien toiminnasta. Vuoden 2017 toimintatiedot ilmoitetaan täyttämällä lomake STM:n internetsivuilla osoitteessa www.musiikkiliitto.fI -> STM-info -> jäsenyys -> Toimintailmoitus 2017. Lomakkeessa kysytään tietoja muun muassa harjoituksista, konserteista ja matkoista. Toimintailmoitukset tulee tehdä 15.2.2018 mennessä.

TSL-tuen tilitykset ja vuoden 2018 kurssituen jako

Vuoden 2017 TSL-kurssituki tilitetään helmi-maaliskuun aikana.

Vuoden 2018 TSL-kurssituen jakopäätökset tehdään maaliskuun aikana ja niistä ilmoitetaan suoraan hakijoille.

Alennus The King´s Singersin konserttilipuista

Brittiläinen lauluyhtye The King's Singers esittää 50-vuotisjuhlakonsertin 'GOLD' Helsingin Musiikkitalossa 19.11.2018. Osassa teoksista lavalla nähdään myös Polyteknikkojen Kuorosta ja naiskuoro Philomelasta koottu suurkuoro.

Järjestäjä Royal Music Finland tarjoaa kaikille Suomen kuorolaisille tapahtumaan -10 € alennuksen kaikista pääsylipuista viikolla 6 eli 5.–11.2. välisen ajan. Tarjous on kuorolaisen kautta hyödynnettävissä myös perheenjäsenille, sukulaisille ja ystäville.

Alennus tulee hintoihin suoraan, kun kulkee lippukauppaan tämän linkin kautta: http://bit.ly/2zuJfYr
Vaihtoehtoisesti alennuslippuja saa Musiikkitalon lippukassalta kysymällä kuorolaisalennusta.

Lisätietoja: http://www.royalmusic.fi/kingssingers.html ja https://www.kingssingers.com/

STM:n kesäkurssit 2018

STM:n kesän 2018 musiikkikurssit järjestetään jälleen juhannuksen jälkeen Anna Tapion koululla Aitoossa, Pälkäneellä. Puhallinleiri ja kapellimestarikurssit pidetään 26.6.–3.7.2018 ja kuoronjohtokurssi 26.6.–1.7.2018. Ilmoittautuminen kesäkursseille alkaa viimeistään 1.3.2018. Kesäkurssien infoa päivittyy STM:n internetsivuille osoitteessa www.musiikkiliitto.fi -> tapahtumat. Kursseille ovat tervetulleita niin aloittelijat kuin pidemmälläkin olevat soittajat, kapellimestarit ja kuoronjohtajat!

Toimiston yhteystiedot

Suomen Työväen Musiikkiliiton toimistolla teitä palvelevat:

Sanna-Mari Holma (toiminnanjohtaja): sanna-mari.holma, 040 702 3470
Hanna Lehtonen (musiikkisihteeri): hanna.lehtonen, 050 5518 978
Marjukka Manner (tuotantosihteeri): marjukka.manner, 050 4143 442

Toimiston yhteystiedot: info, puh. 010 322 6644

Toimisto on avoinna pääsääntöisesti ma-to klo 10–15.

Terveisin,

Suomen Työväen Musiikkiliitto (STM) ry