Naiskuoro Elegia on vuonna 2020 100-vuotisjuhlavuottaan viettävä helsinkiläinen, tavoitteellinen, eri-ikäisistä ja -taustaisista naisista koostuva kuoro. Elegiassa laulaminen vaatii sitoutumista ja oman laulamisen kehittämistä. Kuoron tavoitteena on laadullinen kehittyminen. Harjoittelemme Oulunkylän Puukoulussa maanantaisin klo 18-21. Lisäksi järjestämme laululeirejä pari kertaa vuodessa (viikonloppuleiri tai yksipäiväinen leiri).

Elegian ohjelmisto on monipuolinen yhdistelmä klassista musiikkia, perinteistä naiskuoromusiikkia, viihdettä ja tuoretta poppia. Esiinnymme säännöllisesti niin koko kuoron, kuin pienryhmienkin voimin. Tänä vuonna keskitymme erityisesti pienryhmässä laulamisen kehittämiseen.

Elegia koostuu osaavista ja innostuneista laulajista, ja uudelta johtajalta toivotaan aiempaa kokemusta kuoron johtamisesta ja varmaa ammatillista otetta, innostuneisuutta, yhteistyökykyä ja halua sitoutua Elegian laadulliseen kehittämiseen. Työsuhde alkaa syyskuussa 2018. Jos kiinnostuksesi Elegian taiteellisen johtajan paikkaa kohtaan heräsi, niin kuulemme mielellämme sinusta. Lähetä CV:si ja palkka-/palkkiotoiveesi meille 30.3. mennessä.

Yhteydenotot sähköpostitse Elegian puheenjohtajalle: Jaana Palanterä, jpalante(a)gmail.com