#harrastankotona #lauluajasoittoa
#övarhemma #sångochmusik
– etäharrastamisen mahdollisuuksia musiikkiryhmien jäsenille

Musiikin harrastusjärjestöt toteuttavat yhteistyössä viikoittaisen harrastusmahdollisuuden verkkoon. Harrastan kotona -toiminnassa julkaistaan joka viikko uutta verkkosisältöä.

Sisällöt löytyvät musiikin harrastusjärjestöjen verkkosivuilta:

Finlands svenska kyrkosångsförbund
Finlands svenska sång- och musikförbund rf
Suomen Kirkkomusiikkiliitto ry
Suomen Työväen Musiikkiliitto ry
Suomen Kuoronjohtajayhdistys ry
Suomen Puhallinorkesteriliitto ry
Sulasol ry

Toiminta-ajatuksena on luoda harrastusmahdollisuuksia myös niille, jotka eivät vallitsevassa koronatilanteessa pääse harrastamaan musiikkia yhdessä muiden kanssa tavanomaiseen tapaan.

Luvassa on muun muassa verkkoseminaareja, uuden ohjelmiston oppimisen haasteita, tietokilpailuja ja niin edelleen. Toiminta on kaikille vapaata. Musiikin harrastajat voivat tehdä itsenäisesti haluamiaan osioita materiaalista tai esimerkiksi kuoro- ja orkesterijohtajat voivat ohjata harrastajiaan tekemään tehtäviä verkkosivuilta.

Toivomme kaikille hyviä harrastushetkiä musiikin parissa!

viikko 4: Tietokilpailu musiikin harrastusjärjestöjen tapahtumista

Tutustu musiikin harrastusjärjestöjen toistuviin tapahtumiin osallistumalla yhteiseen tietokilpailuun! Vastausaika päättyy su 31.1.2021. Yhteystietonsa jättäneiden osallistujien kesken arvotaan lehden vuosikerta, jonka voi valita järjestöjen julkaisemista lehdistä. Tietokilpailuun pääset tästä linkistä.

Aiemmat tehtävät löytyvät tehtäväarkisto-sivulta.