#harrastankotona #lauluajasoittoa
#övarhemma #sångochmusik
– etäharrastamisen mahdollisuuksia musiikkiryhmien jäsenille

Musiikin harrastusjärjestöt toteuttavat yhteistyössä viikoittaisen harrastusmahdollisuuden verkkoon. Harrastan kotona -toiminnassa julkaistaan joka viikko uutta verkkosisältöä.

Sisällöt löytyvät musiikin harrastusjärjestöjen verkkosivuilta:

Finlands svenska kyrkosångsförbund
Finlands svenska sång- och musikförbund rf
Suomen Kirkkomusiikkiliitto ry
Suomen Työväen Musiikkiliitto ry
Suomen Kuoronjohtajayhdistys ry
Suomen Puhallinorkesteriliitto ry
Sulasol ry

Toiminta-ajatuksena on luoda harrastusmahdollisuuksia myös niille, jotka eivät vallitsevassa koronatilanteessa pääse harrastamaan musiikkia yhdessä muiden kanssa tavanomaiseen tapaan.

Luvassa on muun muassa verkkoseminaareja, uuden ohjelmiston oppimisen haasteita, tietokilpailuja ja niin edelleen. Toiminta on kaikille vapaata. Musiikin harrastajat voivat tehdä itsenäisesti haluamiaan osioita materiaalista tai esimerkiksi kuoro- ja orkesterijohtajat voivat ohjata harrastajiaan tekemään tehtäviä verkkosivuilta.

Toivomme kaikille hyviä harrastushetkiä musiikin parissa!

viikko 16: Viikko vappuun -etämusavisa perjantaina 23.4.

Tervetuloa mukaan Suomen Työväen Musiikkiliiton järjestämään Viikko vappuun -etämusavisaan perjantaina 23.4.2021 klo 18.30 Zoomissa!

Luvassa on kolme teemallista kierrosta visailua monenlaisen musiikin parissa: tunnistaminen, tietäminen ja tuuri voivat olla kaikki tarpeen. Voit osallistua kaikille kierroksille tai tulla pistäytymään pikaisesti, vaikka vain yhdellekin kierrokselle. Vääristä vastauksista ei anneta miinuspisteitä, joten tule rohkeasti mukaan kaivamaan musiikkitietämyksesi muistilokeroita ja viettämään hauskaa hetkeä leikkimielisen visailun merkeissä muiden visailijoiden kanssa!

Musavisa järjestetään Zoom-ohjelman kautta.  Päästäksesi osallistumaan, käy ilmoittautumassa oheisen lomakkeen kautta to 22.4.2021 klo 15.00 mennessä. Linkki Zoom-tapahtumaan lähetetään sähköpostitse visapäivänä lomakkeelle ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Ilmoittautumaan pääset tästä linkistä.

Aiemmat tehtävät löytyvät tehtäväarkisto-sivulta.