Kurssihinnat

Puhallinleiri 560 €
Puhallinleiri, alle 12 v. 490 €
Kuoronjohtokurssi 550 €

Hinnat sisältävät kurssien opetuksen ja täysihoidon (ruokailut ja majoitus 2–3 hengen huoneissa Anna Tapion koululla).

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen on päättynyt 15.5.2018, mutta jälki-ilmoittautuminen on mahdollista toistaiseksi kuoronjohtokursille, kapellimestarikursseille ja puhallinleirille joihinkin soittimiin. Voit jälki-ilmoittautua myös varasijoille mahdollisia peruutuksia ajatellen.

Jälki-ilmoittaudu kursseille alla olevien linkkien kautta. Tietojen täyttämisen jälkeen paina "lataa". Ilmoittautumislomakkeen lähettämisestä ei tule automaattista vahvistusviestiä, vaan Suomen Työväen Musiikkiliiton henkilökunta vahvistaa ilmoittautumisen lähettämällä sähköpostiviestin muutaman päivän sisällä.

Ilmoittaudu puhallinleirille

Ilmoittaudu kapellimestarikurssille

Ilmoittaudu kuoronjohtokurssille

Ilmoittautuminen on sitova. Kurssipaikan voi vahvistaa maksamalla kurssilaskun eräpäivään mennessä.

Mikäli ilmoittautumisen joutuu perumaan (pätevät syyt perua: force majour, lääkärintodistus) ilmoittautumisajan päätyttyä, on peruutusmaksu 150 euroa. Peruutukset mahdollisimman pian Suomen Työväen Musiikkiliiton toimistoon p. 010 322 6644 tai info.

Aitoon musiikkikursseilla on rajallinen määrä paikkoja ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Majoituskapasiteetista on poikkeuksellisesti tänä vuonna osa Kennelliiton kaverikoirakurssin käytössä 30.6. asti.