Konserttikalenteri

Omasta konsertistanne voitte ilmoittaa meille sähköpostilla esim. info tai sivulla Ilmoita konsertista.

Tulevat konsertit

Rantasalmen Puhallinorkestereiden Kesäleirin päätöskonsertti

pe 29.7. klo 14 Hotelli Ruusuhovin navetan yliset (Hovintie 135, Rantasalmi)

Rantasalmen puhallinorkesterin A- ja B-orkesterit, leirikuorot, kapellimestareina Marja Ikonen ja Anna-Maija Saari. Liput 5 €, alle kouluikäiset ilmaiseksi (ovelta).

Tervetuloa myös kesäleirin matineoihin Hotelli Ruusuhovin navetan ylisille. Matineat ovat ke 27.7. ja to 28.7. klo 19 ja niihin on vapaa pääsy.

STM:n Uudenmaan piirin 95-vuotisjuhlakonsertti

la 8.10. Malmitalo (Ala-Malmin tori 1, Helsinki)

The Show Must Go On - A Tribute To Queen

su 16.10. klo 14 & 18 Musiikki- ja teatterisali Tornado (Parkumäentie 236, Rantasalmi)

Rantasalmen puhallinorkesteriyhdistyksen kokoonpanot, solistina Kai Linsén ja orkesterin omat laulajat. Liput 15/10 €

Ryhmämyynti 1.8.2016 alkaen
tornado.rantasalmi [ä] gmail.com
tai puh. 046 944 3998

Lippuvaraukset 1.9.2016 alkaen
puh. 040 756 1165

Rantasalmen puhallinorkesteriyhdistyksen The Show Must Go On -konsertissa kuulet legendaarisen Queen-yhtyeen tuotantoa puhallinorkesteriversioina. Solisteina esiintyvät The Voice of Finland -tähti Kai Linsén sekä orkesterin omat nuoret taiturit. Puhallinorkesterisovitukset on tilattu suurimmaksi osaksi tätä konserttia varten maamme taitavimmilta puhallinorkesterisovittajilta: Timo Forsström, Esko Heikkinen, Samppa Leino, Liisa Lipas, Janne Vihavainen ja Jukka Viitasaari. Eri orkesterikokoonpanoja johtavat rantasalmelaiset kapellimestarit Marja Ikonen ja Miikka Laihonen. Kruunaa lokakuusi kuninkaallisessa seurassa hyvästä musiikista nauttien! Tervetuloa Tornadoon!

Nokian Työväen Mieskuoron 70-vuotisjuhlakonsertti

la 5.11. Nokian Kerhola (Souranderintie 13, Nokia)

Imatran Puhallinorkesteri 110-v juhlakonsertti

20.11. Kulttuuririkeskus Virran Kareliasali