Omasta konsertistanne voitte ilmoittaa meille sähköpostilla osoitteeseen info, ks. ohjeet sivulla Ilmoita konsertista.

Tulevat konsertit

Opi perusasiat - Koiton Laulun konsertti

su 1.9. klo 15, Kokous- ja konferenssikeskus Paasitorni, Paasivuorenkatu 5, Helsinki
Koiton Laulun konsertti on 100-vuotista sivistystyötään juhlivan Työväen Sivistysliiton juhlakonsertti.

Juhlakonsertin ohjelmisto ottaa kantaa rauhan, tasa-arvon ja ympäristön puolesta. Lienee ensimmäinen kerta, kun samassa konsertissa kuullaan Bertolt Brechtin Oppimisen ylistys sekä Hanns Eislerin sävellyksenä 1930-luvulta että Eero Ojasen uudempana sävellyksenä 1970-luvulta. Yhtyeessä esiintyvät itse Eero Ojanen, piano, Häkä Virtanen, basso, ja Pekka Nyman, lyömäsoittimet. Uusia lauluja edustaa mm. Markku Nikulan säveltämä Aseettomuuden voima ja tutumpia Buchenwaldin hälytys sekä tietysti Veli, sisko. Konsertti huipentuu Koiton Laulun taiteellisen johtajan Tomas Takolanderin säveltämään sivistysaiheiseen kantaattiin kuorolle, orkesterille ja baritonisolistille. Kantaatin esittävät Koiton Laulu ja Helsingin Konservatorion orkesteri Helsinki Concordia sekä bassobaritoni Antti Mähönen, johtajana Tomas Takolander.

Liput www.tiketti.fi

Matkalla Suomessa