Aitoon musiikkikurssit järjestetään jälleen 23.–30.6.2020. Kurssien ohjelmassa on

• 23.–30.6.2020 puhallinleiri kaikenikäisille ja -tasoisille puhallin- ja lyömäsoitinten soittajille sekä soittoharrastustaan aloittaville. Leirillä on mahdollisuus soittaa neljässä eritasoisessa puhallinorkesterissa. A-orkesteria johtaa Juha Törmä, B-orkesteria Marja Ikonen ja C- ja D-orkestereita Janne Ikonen.
  • 23.–30.6.2020 kapellimestarien perus- ja mestarikurssit, kouluttajina Marja Ikonen (peruskurssi) ja Juha Törmä (mestarikurssi)
  • 23.–28.6.2020 kuoronjohtokurssi kuoronjohtajille ja varajohtajille, kurssille voi tulla myös ilman aiempaa johtamiskokemusta. Kouluttajina Markus Yli-Jokipii ja Timo Lehtovaara.
  • 23.–26.6.2020 kuorosovituskurssi kuorolle ja lauluyhtyeelle sovittamisesta kiinnostuneille, kouluttajana Timo Lehtovaara
  • 26.–28.6.2020 hyvinvointia äänelle -kurssi kuorolaulajille ja muille äänenkäytön kehittämisestä kiinnostuneille laulajille

Ilmoittautuminen kursseille alkaa helmikuussa 2020.

Aitoon musiikkikurssit löytyy myös Facebookista! Aitoon musiikkikurssit järjestää Suomen Työväen Musiikkiliitto ry.

Lisätietoja Aitoon musiikkikursseista saa Suomen Työväen Musiikkiliiton toimistosta, p. 010 322 6644 tai info.

___________________________

Aitoon musiikkikurssit is an educational summer event. The venue will be Anna Tapio school, Aitoo, Finland.

For more information in English, please contact our office (info).

You can also check our event page on Facebook!