Aitoon musiikkikurssit 2022

Tervetuloa Aitoon musiikkikursseille 28.6.-5.7.2022!

Aitoon musiikkikurssien ohjelmassa on

28.6.-5.7.2022 Puhallinleiri kaikenikäisille ja -tasoisille puhallin- ja lyömäsoitinten soittajille sekä soittoharrastustaan aloittaville. Leirillä on mahdollisuus soittaa neljässä eritasoisessa puhallinorkesterissa. Kapellimestareina toimivat Juha Törmä (A-orkesteri), Marja Ikonen (B-orkesteri) ja Janne Ikonen (C- ja D-orkesterit). Puhallinleirin opetuksen pääpaino on orkesterisoitossa, ja lisäksi leirillä saa henkilökohtaista opetusta omassa instrumentissaan.

28.6.-5.7.2022 Kapellimestarien mestarikurssi kapellimestarina / orkesterin varajohtajana jo toimiville ja alan opiskelijoille. Kurssin harjoitusorkestereina toimivat puhallinleirin orkesterit. Kurssin kouluttajana on Juha Törmä.

28.6.-3.7.2022 Kuoronjohtokurssi kuoronjohtajille ja varajohtajille, kurssille voi tulla myös ilman aiempaa johtamiskokemusta. Kurssin kouluttajina toimivat Markus Yli-Jokipii (kuoronjohto) ja Leila Saari (laulu).

1.-3.7.2022 Hyvinvointia äänelle -kurssi: äänen- ja kehonhuoltoa kuorolaulajille, kouluttajana Jutta Holmberg.

Kurssit järjestetään Anna Tapion ja Aitoon kouluilla Aitoossa, Pälkäneellä.

Ilmoittautuminen kursseille jatkuu 1.6.2022 asti! Ilmoittautumisohjeet ja lisätietoja kursseista löytyy jokaisen kurssin omalta sivulta (linkit edellä ja vasemman reunan valikossa). Huom. Kapellimestarien mestarikurssi on täynnä.

Lisätietoja saa myös Suomen Työväen Musiikkiliiton toimistosta, p. 050 4143 442 tai info.

Seuraa kurssien tiedotusta tällä sivustolla tai Facebookissa!

Aitoon musiikkikurssit löytyy myös Facebookista! Aitoon musiikkikurssit järjestää Suomen Työväen Musiikkiliitto ry.

Lisätietoja Aitoon musiikkikursseista saa Suomen Työväen Musiikkiliiton toimistosta, p. 050 4143 442 tai info.

___________________________

Aitoon musiikkikurssit is an educational summer event. The venue will be Anna Tapio school, Aitoo, Finland.

For more information in English, please contact our office (info).

You can also check our event page on Facebook!

kuoronjohto kurssi kuoronjohtajakurssi kuoronjohtaja  kuoronjohdon peruskurssi jatkokurssi musiikkileiri