Sulasolin Uudenmaan piiri järjestää 7.2.2015 taitokurssin lauluyhtyeille, tapahtuma on avoin kaikille harrastajille. Kurssi pidetään Vantaalla ja kouluttajina toimivat tuttuun tapaan Lauluyhtye Rajattomien laulajat sekä Keimo Joensuu.

Kurssin hinta on Sulasolin jäseniltä 220 euroa/yhtye ja muilta 240 euroa/yhtye. Ilmoittautumiset tulee tehdä 31.12.2014 mennessä Pauli Ahvenaiselle sähköpostitse osoitteeseen pauli.ahvenainen(at)elisanet.fi tai puhelimitse numeroon 040-5871393. Kurssimaksu tulee suorittaa Sulasolin Uudenmaan piirin tilille FI40 2162 1800 0215 84 ilmoittautumisen yhteydessä. Kurssimaksu palautetaan, mikäli osallistuminen perutaan ennen 15.1.2015. Lisätietoja Pauli Ahvenaiselta tai Sulasolin internet-sivuilta osoitteesta www.sulasol.fi.

Taitokurssin yhteydessä järjestetään myös á cappella -yhtyelaulukilpailu. Kilpailuun osallistuvan yhtyeen koko saa olla 3-8 laulajaa. Kilpailuohjelmisto saa kokonaisuudessaan kestää korkeintaan 10 minuuttia, sisältäen lavalle tulon ja poistumisen. Kilpailussa tulee käyttää laillista nuottimateriaalia ja järjestäjillä on tarvittaessa oikeus tarkistaa materiaalin laillisuus. Kilpailuohjelmiston nuotteja tulee tuomaristoa varten lähettää 3 sarjaa piirin taloudenhoitajalle viimeistään ilmoittautumispäivään mennessä. Ilmoittautumispäivä on sama 31.12.2014 kuin taitokurssissa. Ilmoittautumiset tulee tehdä kirjallisina Pauli Ahvenaiselle, sähköposti: pauli.ahvenainen(at)elisanet.fi. Ilmoittautumisesta tulee käydä selväksi: yhtyeen nimi, yhtyeen mahdollinen peruskuoro, laulajien nimet, yhtyeen ohjelmisto kilpailussa ja yhteyshenkilön yhteystiedot.

Palkintoina yhtyelaulukilpailussa on 1000 euroa, se jaetaan tuomariston harkinnan mukaan. Kaikki osallistujat saavat kilpailun jälkeen tuomaristolta kirjallisen palautteen esiintymisestään. Kilpailuun osallistuvat yhtyeet saavat osallistua ennen kilpailua järjestettävään koulutukseen ilman eri maksua. Osallistumismaksu on sama kuin taitokurssissa: Sulasolin jäseniltä 220 €/yhtye ja muilta 240 €/yhtye. Järjestäjillä on oikeus valokuvata, filmata ja äänittää ja videoida esityksiä.

Lisätietoja Pauli Ahvenaiselta tai Sulasolin Uudenmaan piirin internet-sivuilta osoitteesta www.uudenmaanpiiri.sulasol.net.